Hogyan szerezz ügyfeleket  a biztosítási piacon anélkül, hogy tukmálnod kellene, hideghívnod és meghódítani a közösségi médiát?

Jelentkezz a november 11-ei 18:00 órakor kezdődő élő, teljesen INGYENES webinárra, és megmutatom, hogyan lesznek folyamatosan ügyfeleid úgy, hogy senkit nem kell zaklatnod, sőt az ügyfelek maguk jelentkeznek nálad, hogy biztosítást szeretnének kötni!

Te is tudod:

Már rengeteg időt öltél az ügyfélszerzésbe eredménytelenül. Ez így nem mehet tovább.

Titkok, amikről szó lesz:

Mi az 5 legfontosabb dolog, amit mindenképpen figyelembe kell vegyél, hogy végre ne kelljen az ügyfélszerzésen izgulnod minden hónapban és a bevételed stabil, vagy akár kiemelkedő legyen. 

E

Hogyan legyél Te az első számú választása az ügyfeleknek még akkor is, ha teljesen kezdő vagy a biztosítási szakmában.

E

Mennyire fontos a közösségi média szerepe az értékesítésben? Ásznak kell lenned az Instán, Facebookon és még a TikTokon is?

E

Megnézzük mi az a 4 tipikus hiba, amit elkövetnek a tanácsadók, ami miatt hidegrázása van az ügyfeleknek a biztosítósoktól. Tudod, amikor már a biztosítás szó hallatán forgatják a szemüket az ismerősök...vagy mérges fejeket nyomkodnak a hirdetésedre.

E

Hogyan érd el, hogy ne neked kelljen győzködni a potenciális ügyfeleket, hanem ők akarjanak téged: elfelejtheted a nyögvenyelős győzködést, a könyörgést, még az ajánláskérést is, a hideghívás szót pedig végleg kitörölheted a szótáradból: meg fogom mutatni hogyan érd el, hogy ők örüljenek annak, hogy tudtál még nekik időpontot adni!

E

Azt is elmondom, hogyan találod meg azokat a minőségi ügyfeleket, akiknek szívesen adsz el biztosítást, akikkel szeretsz együttdolgozni. Akik szakembernek tartanak, nem egy inasnak, akik vasárnap este 19-kor dobnak egy smst-t, hogy szükségük van egy zöldkártyára.

Még ennyi időd van jelentkezni:

Nap

:

Óra

:

Perc

:

Mp

+ KÉRDEZÉSI LEHETŐSÉG AZ ELŐADÁS UTÁN!

Ha az előadás után még maradt kérdésed, akkor kérdezz tőlem bátran, akár többször is!

Miért bízhatsz meg dr. Szilágyi-Németh Lillában?

Ami a legfontosabb: nem a semmiből találgatok.

Én 2 éve lettem alkusz és tapasztalatból tudom, hogy milye nehéz szembesülni a rengeteg szánazokó tekintettel, hogy ezt a munkát választottam. Édesapám 33 éve öregbíti a szakmát, férjem 13 éve gyűri ezt a vonalat, így azt is tisztán látom, hogy nem csak a kezdőknek vannak nehéz helyzetei. 

Lássuk be,  hogy sokat tett érte a szakma is, hogy ne a legjobb véleménnyel legyenek rólunk. Viszont, fontos, hogy legyenek olyanok is, akik ezeket a csorbákat jó mintákkal kiküszöbölik. 

Már több kolléga keresett meg, hogy mi a titok, hogyan lehet tukmálásmentesen ügyfeleket szerezni?

Mivel az a módszer, amit használok, hihetetlen jól működik -az ügyfelek maguktól jelentkeznek hozzám-így szeretném másoknak is átadni ezt a tudást.  

Sorozatban veszek részt marketing képzéseken, hogy mindig egy lépéssel előtte járjak az eseményeknek. Így olyan megoldásokat tudok mutatni biztosítási tanácsadóknak, akik tőlem akarnak tanulni ügyfélszerzést, ami miatt őket is keresni fogják, hogy mi a titkuk. 

Havonta úgy szerzek minimum 150 emailcímet, átlagosan 50 valós telefonszámot ügyfelektől, hogy ők maguk adják meg ezt nekem. Ráaádásul úgy, hogy az adott biztosítási kategória érdekli őket és már sokan egyből kötési szándékkal jelentkznek nálam. Jellemzően vállalkozóknak  hirdetek, a lakossági piac ennél jóval egyszerűbb. Biztos vagyok benne, hogy ott ennek minimum a duplája lesz az eredmény. Kérdés, ki foglalja ezt be?

 

„Profizmus és támogatás!”

Nagyon ajánlom Lillát, abszolút ügyfél központú, az én igényeimet és lehetőségeimet figyelembe véve ajánlott több szolgáltatást, amiből végül együtt, a kérdéseimet maximálisan megválaszolva választottunk. Profizmus és támogatás!
Pánzczél Szilvia

Kereskedelmi Vezető, Yamuna Kft.